Utalentowani językowo i aktorsko

15 maja 2022 uczniowie czwartej klasy grupy Euro wystawili dla swoich rodziców przedstawienie teatralne  w języku angielskim „Little Red Riding Hood".

Ostatnie dni w czwartej klasie

Przedostatni dzień nauki  uczniowie klasy 4a spędzili na kempingu.  Były zabawy, gry, konkursy, sporo frajdy w gronie klasowych przyjaciół..Nie zabrakło także pieczenia kiełbasy przy ognisku.

Emilia Nizio Prymuską Tarnowa

XV Miejskie Zakończenie Roku Szkolnego zostało zorganizowane 22 czerwca  w sali koncertowej.  Jak co roku stało się okazją do nagrodzenia najlepszych uczniów z tarnowskich szkół. I tak zaszczytny dyplom  Prymusa Tarnowa trafił do rąk naszej uczennicy Emilii Nizio.

Euroklasa w Krynicy

9 czerwca odbyła się pożegnalna wycieczka grupy 8AD Euroklasy do Krynicy. To był piękny dzień. Wyszliśmy na Górę Parkową i tam spędziliśmy miło czas. Zaglądnęliśmy do pijalni i  podziwialiśmy grającą fontannę.

Konkurs biblioteczny „Wiem, o czym czytam”

W bibliotece odbył się konkurs cichego czytania ze zrozumieniem dla uczniów klas 3.  Wybrani uczniowie, odpowiadając na pytania i rozwiązując zadania dotyczące tekstu, sprawdzali umiejętność czytania ze zrozumieniem.

Wakacje bez „Tornistra”

To ostatni w tym roku szkolnym numer naszej gazetki. Cieszymy się, że mogliśmy dzielić się z Wami naszym „dziennikarstwem”.  

Smacznie i zdrowo na języku polskim

8 czerwca uczniowie klasy 4a zostali wprowadzeni – przez p. polonistkę Lucynę Stawarz - do kulinarnego świata przepisów oraz potraw.

Polak Węgier dwa bratanki

W dniach od 30 maja do 2 czerwca br. uczniowie SP 20 wzięli udział w projekcie edukacyjnym pt. ,,Polak Węgier dwa bratanki” zorganizowanym przez dwie zaprzyjaźnione szkoły z Veszprem na Węgrzech. 

Nietypowa lekcja j.angielskiego

Z okazji Dnia Dziecka klasa 4 euro uczestniczyła w nietypowej lekcji j.angielskiego. Uczniowie najpierw mieli za zadanie zrobić oraz policzyć uwielbiane przez dzieci bańki mydlane, zapamiętać ilość a następnie ustawić się w kolejności od najmniejszej do największej liczby.